کار در منزل با ایده های پولساز

شنبه 11 مرداد 1399
16:53
سروطلایی

هفت ایده کار در منزل با ایده های پولساز

1. فریلنسر حرفه ای

آزاد کاری از طریق اینترنت راهی عالی برای متخصصان در معاملات شخصی آنها است که در کل به مشتریان مختلف کمک می کند. چندین وب سایت آزاد و مبتنی بر پروژه اجازه می دهند تا مشاغل نیاز به کمک اضافی برای لیست پروژه های خود داشته باشند. مشاغل کوچک و فریلنسرها پیشنهادات ، ایده ها یا پیشنهادهایی را ارائه می دهند که به موجب آن خریداران می توانند به راحتی آنچه را که می خواهند و نیاز دارند انتخاب کنند. سایت هایی مانند Elance یا Upwork تقریباً همه چیز را از جمله نوشتن محتوا ، ایجاد طراحی گرافیک ، برنامه نویسی و ورود داده ها پوشش می دهد.


2. تبدیل به یک وبلاگ نویس متخصص شوید

اگر به نوشتن اشتیاق دارید و نسبت به برخی موضوعات شدید احساس می کنید ، با ایجاد وبلاگ خود راهی برای ثروتمند کردن خود تایپ کنید. راه اندازی وبلاگ شما به مهارت های فنی و رایانه ای زیادی احتیاج ندارد. با این وجود مهم است که شما بدانید که در مورد چه چیزی صحبت می کنید نسبت به موضوعی که می نویسید. با گذشت زمان ، شما شروع به ایجاد مخاطب خواهید کرد زیرا مردم به تخصص و دانش شما اعتماد خواهند کرد.


با ایجاد موارد زیر ، این امر به شما این امکان را می دهد تا با جذب تبلیغ کننده های کلیدی سود کسب کنید و یا با ارتقاء سایر محصولات برند (کمیسیون وابسته) فکر کنید. وبلاگ نویسی تجارت بزرگی است؛ فقط هدر را از Dooce.com بپرسید. او مادری است که روزانه در مورد کودکان و حیوانات خانگی خود وبلاگ می کند و با موفقیت وبلاگ نویسی با موفقیت روزمره اش را به یک تجارت بسیار پر سود تبدیل کرده است. یکی از راه های مورد علاقه من برای کسب درآمد از وبلاگ ، ایجاد دوره آنلاین آنلاین شما است.


3. ایجاد مضامین وردپرس

از آنجا که بیشتر مردم می خواهند حضور خود را بصورت آنلاین برقرار کنند بدون توجه به دلیل آنها ، تقاضا برای مضامین وردپرس و قالب وب سایت همچنان رو به افزایش است. آیا استعدادی در طراحی وب سایت ها و کد نویسی html دارید؟ در این صورت ، می توانید از ایجاد مضامین جذاب وب سایت سودهای کلانی کسب کنید. آنها را بسازید و سپس بسته به اینکه چقدر با استعداد هستید ، آنها را در بازارهای آنلاین مانند ThemeForest و TemplateMonster بفروشید تا درآمد خوبی برای منافع خود داشته باشید.


4. با تبلیغ کنندگان کار کنید

اگر یک وب سایت یا صاحب وبلاگ هستید ، می توانید بخشی از فضای صفحه خود را به تبلیغ کنندگان بفروشید و هر بار که روی مخاطبان مورد نظر یا بازدید کنندگان وب سایت خود کلیک کنید ، به صورت انفعالی درآمد کسب کنید. در حالی که قرار دادن واقعی تبلیغات کاملاً رایگان است ، ظرفیت کسب تبلیغات برای هر کلیک (CPC) براساس میزان ترافیک سایت شما و هزینه هر کلیک و نرخ کلیک یا CTR است. محبوب ترین روش برای کسب درآمد امروز از طریق کلیک های تبلیغاتی از طریق Google AdSense یا تبلیغ کنندگان مشابه است.


راه های دیگر تبلیغات آنلاین موثر شامل فیدهای RSS و بنرهای مستقیم است.


5. برای نوشتن پرداخت کنید

اگر مدیریت یک وبلاگ کمی پراهمیت به نظر می رسد ، اما شما هنوز هم مایلید به اشتیاق در نویسندگی خود افراط کنید ، می توانید برای سایت ها یا وبلاگ های دیگری مانند PayPerPost ، Textbroker یا Helium بنویسید. همچنین ، نوشتن کتاب الکترونیکی جالب ممکن است برای شما نیز گزینه ای باشد. کتابهای الکترونیکی هیچ هزینه چاپی و حمل و نقل ندارند و این باعث می شود آنها سرمایه گذاری مناسب داشته باشند. اگر فردی هستید که مهارت های زبانی قوی دارد ، می توانید به صورت ویرایشگر ویرایشگر حرفه ای درآید که مسئولان وبلاگ با کمال میل برای خواندن و ویرایش مقاله ها پرداخت می کنند و همچنین خطاهای دستوری فراموش شده مربوط به کپی وب را تصحیح می کنند.


اگر مطمئن نیستید که در مورد چه چیزی بنویسید ، این لیست عظیم از 200 سوله نوشتن آزاد را برای کمک به درمان بلوک نویسنده خود بررسی کنید.


6. انجام تحقیقات

آیا نمی توان وب سایت ها را طراحی ، نوشتن یا کدگذاری کرد؟ مشکلی نیست اجازه ندهید که این امر مانع از درآمدزایی در اینترنت شود. اگر هفته ای چند ساعت فرصت اضافه دارید ، می توانید کارهای تحقیقاتی متعددی را به نمایندگی از افراد یا شرکت های دیگری انجام دهید که نمی توانند وقت خود را برای انجام این کار بگذرانند. بسیاری از سازمان ها و مشاغل مختلف افراد را برای تحقیق درباره موضوعات خاص یا برای کمک به آنها در تحقیقات آنلاین هر روز استخدام می کنند. شما می توانی یکی از آنها باشی.


7. بازاریابی آنلاین

پس از ایجاد سایت و وبلاگ برای اهداف SEO (بهینه سازی موتور جستجو) ، بازاریابی موتور جستجو (SEM) شروع می شود. اگر می دانید چه کاری انجام می دهید ، پتانسیل کسب درآمد در این منطقه به معنای واقعی کلمه از طریق پشت بام است. یک متخصص در مدیریت سئو وظیفه بازاریابی موفقیت آمیز در وب سایت را دارد و می تواند از راه های مختلف تبلیغ آن را انتخاب کند.


برخی از این تکنیک های تبلیغاتی ممکن است شامل بازاریابی مقاله ، نشانه گذاری های اجتماعی ، ارسال تالار گفتگو ، نوشتن اطلاعیه های مطبوعاتی ، ارسال سایت شما به تعدادی از موتورهای جستجو و دایرکتوری ها و ارسال وبلاگ باشد. فقط به ذکر چند بیشتر مشاغل برای انجام این کارها به کارکنان خود مبلغی پرداخت نمی کنند و در عوض تصمیم می گیرند که از همه کارهای SEO و SEM خود خارج شود.


http://amazingteb.blog.ir/1399/05/11/%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%D9%88-%D9%BE%D9%88%D9%84%D8%B3%D8%A7%D8%B2



[ بازدید : 254 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سرو آنلاین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]